torsdag 1 mars 2012

Amelia Brud & Bröllop


För två veckor sedan när jag stog på landvetter flygplats  och tittade igenom lite tidningar såg jag nya Amelia Brud & Bröllop, nyfiket bläddrade jag igenom den då jag såg mina One & Only klänningar med bland LYX klänningarna..lyckan var enorm! 

Att det inte ens gått ett helt år sedan One & Only föddes så är känslorna överväldigande, jag är stolt , tacksam och det är ett kvitto på att jag kan det jag gör.



Liksom gala klänningarna, är varje klänning uppsydd i endast ett exemplar. unik & exklusiv..och numera LYXig :-) 

Ävenhär är jag med från idé till färdig produkt, här är ett litet "tjuvkik" på kommande 
One & Only's Bridal Edition 




Nytt för kommande säsonger är att jag tillsamans med dig sitter och kommer överens om hur du vill ha DIN One & Only som vi designar tillsammans. 

maila mig på tania@bridesandbeauties.com för att boka en konsultation.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar