torsdag 3 november 2011

Lace & Pearl

Jag designar åt ett märke som heter Lace and Pearls och dom säljer klänningar på löpande band, ett stabilt och kännt företag i branchen. När jag fick förfrågan att designa en del av deras kollktion kunde jag inget annat än tacka, Ja!

När jag gör ett jobb åt ett annat varumärke vill jag veta vilken målgrupp den slutliga konsumenten i kedjan är, det är kvinnor 23-35 år, modemedvetna, stilfulla och vill gärna lägga en extra slant för att se extra "fabulous" ut i sin klänning.

Till mina kreationer har jag även inspirationsbilder varifrån jag fått stilen, färgen och känslan till just den kreationen.

Här är mitt bidrag till  November månads 3 klänningar för Lace & Pearls




Min inspiration Mila Kunis i emerald grön klänning


Lace & Pearls "CATHERINE"


LAce & Pearls "CATHERINE"


Min inspirationsbild Claires Danes

Lace & Pearls "CAROLINE" 

Lace & Pearls "CAROLINE" 

Inspirationsbild med Taylor Spreitler



Lace & Pearls "CATJA"


För närmaste återförsäljare eller om Du vill bli deras återförsäljare så kontaktar Ni 
Agne Norin på Lace & Pearls AB
0736-995777













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar