onsdag 25 januari 2012

Golden Globe


Älskar Golden Globe, älskar klänningarna & stilarna, för de är snäppet "raffigare" mer "vågade" och "extrema" (mild sagt) kreationer..












Och det finns ingen gala där kritikerna hittar mer "fula" klänningar ;-) jag ska dessvärre inte katalogisera kreationerna då jag tycker dom är härliga och inspirerade..

Under mitt kommande LA besök har jag två möten inbokade med stylister, så jag tänkte se vad det är "Lady Gaga" vågen har dragit oss in i...jag kan lätt säga att myckert ser ut som något verk som skulle kunna stå på ett podie på ett museum of art och att blir lite för extremt..jag gillar nog mer ordet ELEGANT , VÄLARBETAD & STILFULLT som dessa kommande klänningar..








Jag gillar härliga jordnära, dova färger som är klassiska , enkel skärning kombinerat med mer arbetat material..

<3 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar