tisdag 17 januari 2012

A moment in TIME...

..last FOREVER.



Make the best out of it.




Du kommer minnas ditt bröllop resten av ditt liv, vill du då inte lägga lite extra tanke bakom klänningen, festen, och dina minnen? 

Klart du vill, det är den känslan av kärlek som man kommer minnas, som tar en genom livet och sätter guldkant på den.



Varje liten detalj är värd att minnas och tyvärr har vi människor ett sk selktivt minne, vi väljer det vi vill komma ihåg. Vi kvinnor väljer vanligt vis det negativa och männen endast det positiva..så jag rekomenderar alla mina kunder att anlita en bra fotograf som fotar och helst filmar bröllopet. Se det som er bröllopsgåva till Er själva , till era barn och kopiera gärna den filmen och skicka ut till alla gäster som ett "Tack för att Ni upplevde den stora dagen med oss" -gåva. 


När man ändå har gjort sig så fin, lagt så mycket på festen vill man då inte minnas det för evigt?

Efter ca 14 år i Branchen har jag det bästa kontakt nätet så fråga mig, jag dirigerar er vidae till exakt rätt fotograf som passar Era önskningar & plånbok :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar