onsdag 4 januari 2012

True love dont have a happy ending...

....because true love NEVER ends.


För några månader fick jag i uppgift att åt Weddingstore skapa en exklusive kreation som endast kommer säljas i deras butiker.

Samtidigt som hela karusellen med One & Only kreationerna startade spinna igång..Big time! Och som om det inte var nog med jobb att skapa ca 400 OLIKA unika kreationer per ÅR! Så designar jag även åt bröllops bolagets kollektion Lace & Pearls som säljer vidare dom till över 100 olika butiker i Skandinavien ( dvs att det ska vara kreationer som passar så många olika smaker) En klänning som ska sitta lika fint på en stl 34 som 54... Inga problem det fixar Tania!

Idag när jag sitter i bilen upp till Stockholm får jag ett samtal, vill du skapa en kollektion som ska heta TLM !? Det måste vara den exklusivaste kollektionen du skapat någonsin och det ska vara klänningar som DU själv skulle bära!

Självklart svarar jag min investor!! Vi ses nästa vecka!


Am I out of My mind?!? Vet föresten Mr Investor att jag har mycket dyr smak? Wera Vang stil, finns det en marknad för det? Hmmmm... Jag tänker...tänker lite till!

Som alltid så finns det ett utbud så finns det en efterfrågan så ja, I Will do it! Men det här projektet ska starta 2013...true love NEVER ends!

1 kommentar:

  1. UNDERBART VÄNNEN! Är så stolt över dig och det skall du verkligen veta och känna!!! LOVE !!!

    SvaraRadera