onsdag 20 april 2011

You are my favorite work of art...

Succén med one&only vill jag tillägna en person, som alltid har stått vid min sida, alltid trott på mig & uppmuntrar mig & påminner mig när självsäkerheten viker sig. Som gav mig idéen om en annorlunda men intressant kollektion, och denna ängel är min kära syster Michelle..



Michelle är handen bakom min rygg som puttar fram mig när jag envist inte vågar ta steget jag måste ta, hon finns alltid vid min sida,ryter till om någon behöver höra det, ger mig kärlek, skratt och inte minst inspiration...och har varit min modell och klipp docka som jag sedan barnsben har fått driva till vansinne med mina idéer..
Vi två är alltid tillsammans, vi gör allting tillsammans och även one&only har vi skapat tillsammans..

Jag & Michelle på bröllop jag bär en Brides and Beauties klänning och Michelle i one&only klänning.

När jag skulle designa hennes klänning inför vår yngsta systers bröllop, så sa hon hela tiden klipp mer, klipp bort mer..Tania klipp bort mer tyg!!! 



Resultatet blev den här kreationen som fick heta Michelle och ryggen som var bar med endast band med  handsydda swarovski stenar på och självklart i hennes favorit färg rosa..

Så kära Michelle , om jag inte har varit tydlig och sagt det för det har varit minst sagt mycket sedan one&only karusellen startade, 
Tack för att du finns vid min sida utan dig hade inget av det som hänt inträffat och hur mycket som än händer och otaliga kreationer jag ska skapa så är DU den viktigaste och finaste kreationen i mitt liv..

Jag älskar dig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar