onsdag 22 juni 2011

Du har blommor i ditt hår

som bara hon kan se.


Jag är lycklig lottad som har så begåvade människor runt omkring mig, en utav de bästa inom sitt kreativa yrke är Frisören & Stylisten Therese Johansson, som man hittar på Barbershop i Borås.

Nu råkar det också vara så att hon är en av mina bästa väninnor, men om vi sätter det åt sidan och VERKLIGEN fokuserar på hennes kunskap inom hår så lyfter jag hatten och böjer mig djupt för denna fröken.



















Detta är resultatet av några av de uppsättningar & make up hon har gjort senaste veckorna, 
hon är ständig uppdaterad om de senaste trenderna. 
Stilren, klassiskt, personligt & en touch av Therese.;-)
Ständigt på utbildningar & kurser för att hålla sig uppdaterad..senast var det REDKENs färg kurs i sthlm. Jag längtar till hösten och det vi kan göra med mitt hår. :-)

Jag och hon har våra diskussioner om trender inom hår & klänningsmodet. Och hon inspirerar mig och vi reser gärna tillsammans och upptäcker nya inspirationer där helheten, klädsel, smink & hår går hand i hand.

Therese & Jag i Rom Maj 2011

2 kommentarer: