torsdag 5 maj 2011

A career is born in public, talent in privacy..

..som  Marilyn Monroe sa & stämmer på min nyfunna väninna & trogna kund, Michela Castellari

En underbar tjej med mycket positiv energi & kunskap, vi lärde känna varandra under en kort resa förra sommaren till Smögen och då vi båda är mycket morgonpigga , samtalade vi över en kaffe vid bryggan och jag upptäckte hennes passion för filosofi och psykologi inte så konstigt tjejen har över 500 högskolepoäng och har examen i två olika ämnen..Mamma mia! 



Och som mig, är hon en passionerad mamma, intresserad av mode & älskar "la Dolce Vita" det ljuva livet.
Tre ingredienser till en underbar vardag, som hon säger "Kontrasterna och glimten i ögat"

Under hösten var vi bjudna på Hannah & Emanuels bröllop och då kom hon in som en virvelvind, "Tania äntligen har jag en tillställning att bära en av dina klänningar, vad ska jag ha?".


Som vanligt tog jag fram DEN klänningen hon skulle ha och den blev perfekt..en dröm i underbar Silkes Satin i ljuv gammel rosa, för rosa det är hennes färg..



Kontraster :-) Rosa sköna Uggs att transportera sig med genom snön till kyrkan för sen var det högklackat som gällde..

Hannah & Michela


Vill Ni följa den här italienska Donnan, besök hennes underhållande & intressanta blog




1 kommentar: