onsdag 11 maj 2011

If you want to fly like an Eagle..

....don't surround yourself with ducks.

Ett tag när jag och min mor ej tänkte lika hade vi ett möte med en god vän till familjen, kort & gott skulle han bli min mentor, kul tänkte jag men gudarna ska veta att jag sen dess har fått jobba extra hårt för att komma ifatt de höga målen han sätter för mig. 
Han heter ;
Jan Borghardt, Senior Advisor på ETON shirts

images-2.jpeg
Jan Borghardt


Så fort han är hemma i Sverige så besöker han mig, så fort jag ser honom fryser mitt blod i kroppen till is, granskar direkt i huvudet om jag följt upp och gjort mina uppgifter, ringt samtalen-använt mig av hans strategi, självklart har jag det, vem vågar annat? 
För en riktig utskällning, det har jag fått..många gånger! 

Hur busy han än är, tar han sig tiden med ett besök eller ett samtal för att "checka" läget:-)

Mitt råd till dig som vill utvecklas och nå dina mål är att du ska ha en "Eagle", som Jan
  ( han är ju upptagen då han är MIN mentor ;-) ) som sätter press & krav som du måste övervinna.

Sebastian Dollinger and Jan Borghardt at the opening of the Eton of Sweden fladship store


Vår relation har vuxit och jag respekterar och beundrar honom & hans son Sebastian som genierna dom är i konfektions branschen.

Behind the dress I am, and behind us this Eagle is watching me..

;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar