onsdag 1 juni 2011

A hundred hearts would be too few ,

to carry all my love for you.

Jag vill idag skriva lite om min uppgift som tärna, för den jag ska stå vid är min kära vän Berin.

 Och idag när vi pratade blommor & provade klänningar fick jag den underbara känslan som man nästan vill skrika ut, Guuuud så mycket jag älskar det här paret.
 <3
Vasilios & Berin

 
<3 

Så gjordnära & harmoniska , och såååå kära!
Man behöver inte hänga & klänga på varandra för att uttrycka sin kärlek utan den blicken mellan dem
- som är fyld med miljoner "jag älskar dig"-meddelanden.

"You know when you have found your prince because you not only have a smile on your face but in your heart as well."
 
Inom kort ska vi skåla för Er kärlek och till Er mina vänner jag är så hedrad att få vara en del av er stora dag..
Dom bästa minnena är dom man delar med sin nära & kära..


Jag har svårt att välja klänning så det blir två olika har jag nu bestämt, en lång i kyrkan & en kortare modell på festen :-) 
Jag har lite FÖR många fina one&only klänningar att välja bland just nu..det är inte alls lätt! 
Men nu så 2 st i gammelrosa..en söt & en raffigt tuff!
Precis som jag är..;-) *skrattar* 

<3



1 kommentar:

  1. Hoppas att ni hade en underbar kväll ... I know you had =)

    SvaraRadera