torsdag 2 juni 2011

A star is born..

to enjoy the night.


Ni som följer bloggen , kan ju inte ha missat att en av mina bästa vänner ska gifta sig.
Och att jag är brudtärnan, förutom all tjat om hur klänningen  ska vara( där har hon nästan inte mycket att säga till om..), vilka blommor som ska vara var, alla tårtor man ska smaka på , håruppsättningar, smink provningar, musik genomgång, skratt & frustration så är min uppgiften att anordna en riktig möhippa.

När jag normalt ser ett gäng totalt skämma ut bruden på hennes möhippa får jag rysningar. Att väcka en tjej kl 05 på morgonen och under hela dagen suga musten ur henne med olika besvärliga, pinsamma & krävande aktiviteter där både moral & respekt är bortglömda, är inte min stil heller..not! ;-) men vi hade bara tid efter arbetstid så att alla nära & kära kunde närvara..

Så jag försökte ordna så hon fick ledigt med väldigt kort tid & tack Katia Yousef på Cubus i Borås för all hjälp..

Jag och en väninna lurade med henne till Tower Music studio i Borås 
för att hon skulle lyssna på en reklamljud fil som min syster Michelle hade spelat in..(ren lögn alltså) vi smög in på Michelle, det som väntade i kontroll rummet var 12 st av hennes närmaste & bästa vänner..
Om hon var chockad?!!  Oh yes..;-)



Hon skulle sjunga in en arabisk låt 
av arabiska artisten Nancy Ajram, Ah we nos..

Hon sjöng och resten var kören..



Efter många glas champange var det dags att gå till Café Viskan för att inta lite mat och mer dryck och  dagen till ära så hade dom den fatastiskt duktiga Viktor som sjöng och spelade..

Stämningen var på topp..










Det var en lyckad Möhippa vill tacka alla inblandade & alla som var så trevliga speciellt killarna Nima & Mille på Café Viskan.

Tack!

Det var en lyckad kväll..
<3

1 kommentar:

  1. Tack till min tärna o alla andra underbara vänner <3. Och ett stort tack till andra som varit inblandade på ett lr annat sätt! Kärlek till er alla <3

    SvaraRadera