tisdag 12 juli 2011

Beauty might bring happiness,

but happiness always brings beauty.

Den här veckan har jag arbetat med en klänning, en enda klänning som är en riktig pina om jag själv får beskriva den :-) där varje söm går snett nu överdriver jag inte men jag har förbrukat två packet symaskins nålar & bytt tråd för att hitta exakt rätt kvalite som passar materialet.
Jag har helt enkelt inget flyt, men den måste vara färdig innan fredag för sen har jag semester.. rättare sagt jag har semester först när alla klänningar är färdiga & jag har 4 kvar, så imorgon blir det att jobba jobba jobba och hålla tummarna att det löser sig med den här brud klänningen jag håller på med :-)



Dit jag ville komma är att jag har lysnat till "Adele"s senaste skiva och den låten jag fastnade vid på morgonen har fått gå på repeat..när jag slutade skulle jag titta efter vad den hette..
One & Only

finns att lyssna på :


 så stressad som jag varit har jag inte ens noterat att hon säger just one & only ett X antal gånger:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar