fredag 8 juli 2011

Dont marry the person you want to live with,

marry the person you cant live without.



"Äktenskap är ett juridskt & samhällsenligt, samt ofta religöst & andligt, avtal mellan samlevande personer."

Det är en trend att gifta sig, mycket rolig för min skull då jag jobbar i branchen men många glömmer varför man gifter sig, gör man det för att alla andra gör det? För att bruden, brudgummen tjatar eller av den enkla anledningen då man vill att hela världen ska veta att vi två hör ihop, den ena kan ej leva utan den andra och vill visa att de hör ihop. Ingå ett avtal, fira det med en fest och höra ihop ett bra tag..kanske inte för evigt men ett bra tag framöver:-)

Hittade några roliga kort som jag vill dela med mig, alla som har varit gifta, är gifta känner igen sig :-) 



..fniss..;-)


...så sött..;-)





..ha ha ha..


Bra sätt att fria på ;-) med ett kreditkort.


*skrattar* skämt o sido, kärleken är underbar ;-) det är inget att sticka under stolen med. Men ville dela med mig av detta då det ger ett gott skratt..;-)


Och jag vill önska alla brudpar som under säsongen köpt sina klänningar hos mig, ett stort lycka till med äktenskapet & kärleken.

"A successful marriage requires falling in love many times with the same person."

Kram

Tania 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar