tisdag 5 juli 2011

If you can't beat them,

..join them.


Jag har haft vackra klänningar , underbara tyger, de vackraste stenarna runt mig under hela min uppväxt & när jag startade Brides and Beauties International 1998, när jag var 18, var det en kamp att skapa en bröllops trend.
Brides and Beauties är etablerad och sköter sig i vanlig ordning med 2 kollektioner /år ca 400 klänningar producerade för att passa 90% av kvinnornas smak.


2011 gjorde jag om det och skapade one&only, som passar de resterande 10% de kvinnorna som vet vad dom vill ha, sticka ut lite, få blickarna till sig och uppleva stjärn statusen för just den dagen..och jag lyckades.

Men vilket jobb, att ständigt skapa, vara kreativ, välja tyger, stenar, färger...varje klänning som skapas är i endast ett exemplar! 

Varje gång jag skapar ett mästerverk (konst enligt mig) så är det just för Dig! Det är din klänning, så söker du en annorlunda klänning som det står ditt namn på besök Wedding stores butiker för där och endast exklusivt för dom finns min one&only kollektion




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar