tisdag 23 augusti 2011

I know not what the future holds

..but I know who holds the future.


Låt mig få presentera min One & Only Ambassadör
Jenny Fjellseth


Jenny Fjellseth jobbar som chefredaktör för smyckestidningen, Magazin Moderna där hon skriver om sina främsta passioner- Smycken och favorit märket Thomas Sabo i spetsen.
Men smycken är inte det enda Jenny skriver om, hon skriver även om inredning & design på www.royaldesign.se där hon även är skribent. Utöver det bedriver hon en hemsida som heter www.fjellseth.com där hon dagligen berättar omsitt fartfylda liv med spännande event & sina ständiga äventyr.
Framför allt finns det en sak Jenny brinner för-  modeindustrin.
Smycken, design, klänningar...


Som ambassadör för One & Only kommer hon inte bara presentera mitt varumärke utan även entreprenörs andan i Borås, mina genuina klänningar tillsammans med kreativa märken inom smycken & design och det med en touch av Jennys attityd & framåtanda. En riktig power woman helt enkelt. 



Jag är mycket stolt & nöjd att ha fått in Jenny i mitt team.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar