onsdag 14 september 2011

In order to be irreplaceable


one must always be different!




Just nu har jag så mycket på gång, jag var på en visning för damkläder igår kväll men min mammas bästa väninna Christina, vi träffas en gång i månaden och bara är eller hittar på ngt trevligt för att jag skall koppla av huvudet från, jobbet, hemmet, barnen, framtiden och bara vara Tania.

Igår, när vi satt på en lyxig dam visning, det var jag och stans elegantaste damer så slog det mig att , snart sprängs huvudet. Jag fick en dos av inspiration att det var besvärligt, hur ska jag hinna skapa allt jag vill göra? 

När min hjärna kalkylerade hur mycket den klänningen jag fick upp i skallen skulle kosta att producera, fraktas, leveras och marknadsföras säljas och vilka typer av stenar, matta eller glittriga, stora eller små av glas eller av plast på sydda på spets eller direkt på klänningen?! 

Hallå! Min hjärna, vila lite ! Hold your horses !! Please!


Så det var nog inte konstigt att Johnny i fastigheten bredvid min butik frågade mig, 
"Tania vad går du på?" hur orkar du?  

Jag svarade direkt utan att ens tänka- Jag ÄLSKAR det jag gör! 


Och jag gör det på det sättet jag är mest kreativ på , jag behöver lugnet men just nu går allt i super snabbt fart jag hinner inte koppla ihop allt därför har jag kallat hem expert hjälp, min lilla syster Diana som är bäst på att dirigera och placera mina projekt exakt där dom ska vara...för tyvärr finns det vissa saker jag inte kan dela med mig med vem som helst med, men Diana är my secret note book with ideas.


Diana min räddning från mig själv just nu :-)



Önskar Er alla en underbar dag, min kommer bli helt fantstisk! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar