fredag 27 januari 2012

My Dream is to save women from nature..

Christian Dior

Jag gillar att läsa det som ovan; Christian Dior och inte bara "Dior"
Dior är Sofistikerad elegans, varje söm, varje lager av material varje fall är väl genomtänkt och en trend  som varar i decennier. 








Jag är glad att jag har satsat så mycket på att ha inslag av tyll och chiffong i min kommande One & Only kollektion och tackar min väninna & inspirations källa,  Katarina Cordeiro som äger Sveriges största butik inom Bröllop & Fest "Ateljé MB" och som är insatt i trender och som har tjatat tjatat tjatat ( jag vet att du läser detta och ler nu...) att jag vill ha mer tyll på One & Only klänningarna..and her wish is my comand. 
Så tack Katarina! <3 

Så varsågod...titta och njut av Dior.











































J'adore Dior

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar