torsdag 6 oktober 2011

Fashion is made to become unfashionable.

but you are made to last forever...


Varje dag måste vara en produktiv dag, jag har tre företag som ständigt ska underhållas dels med kreativiteten att skapa, konsten att sälja och förvalta. Samtidigt älskar jag livet, lugnet och det PRIVILEGIUM att stanna upp och kunna ta en lunch med mina vänner OSTÖRT. Sen så vet jag att för att jag gjorde just det måste jag lägga på ett par kol på dagen för att hinna med allt. 
Jag har också broms klossar i livet, bekymmer och problem , om Ni bara visste! Men jag är fokuserad på att ta mig över dom, lösa dom och ta mig igenom mörka dagar också..för hur skulle jag annars lära mig uppskatta dom fina dagarna annars? ;-)




Ett bra team är just "det" man ska ha för att nå framgång, en nål kan inte sy en söm utan en tråd, och båda hade varit helt värdelösa utan en maskin eller en hand som trär igenom dem och sammanför dem och alla dessa tre hade varit lika värdelösa utan en som kom på hur och vad de skulle producera och alla fyra hade också varit helt värdelösa om de inte hade en duktig person som visste hur och var man skulle sälja den varan...det är ett team! 




Alla de positioner ha jag en fot i men som sagt EN person kan inte göra allt ensam, eller nå framgång ensam, jag är där jag är idag...TACK vare många olika personer som har lärt mig, backat upp mig, stått brevid mig men även bränt mig för att jag ska lära mig och trot på mig, men främst har jag trott på mig själv. 

Som jag har nämnt tidigare har jag gjort alla fel man kan göra om inte bara en gång flera gånger, och via misstag lär man sig så med andra ord om det var ett mått så är jag en mycket vis kvinna ;-) ha ha ha det säger jag med glimten i ögat!
Det är viktigt att vara ödmjuk och säga tack inte som ett avslut utan som en hälsning för dagen! Tack för att jag är den jag är, tack för alla som har påverkat mig på gott & ont för det har skapat mig till den jag har blivit och ett STORT tack för att  just DU finns i mitt liv...;-) 

<3 

Önskar er alla en underbar dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar