söndag 2 oktober 2011

When giving back becomes the new black.

Utmaningar, jag älskar dom!

För att få ut det absolut bästa av mina kreationer så måste dom göra någon nytta, och den klänning man kan bära mest, oftast och om & om igen är just.. svart! 


Jag håller på att skapa en kollektion som jag kommer skapa endast en gång per år och den ska heta just "Give B(L)ACK"

På något sätt ska det vara en kollektion som jag skapar och vinsten ska gå oavkortat till olika välgörande ändamål, cancer forskning, behövande barn, sjuka ...you name it! 

Detta är ett projekt jag kommer göra från hjärtat och för mitt hjärta.. för om du inte ger får du inget. Förstå mig rätt jag gör det inte för att jag ska få mer, men mer som ett TACK att jag fått ett friskt liv med friska barn och sååååå många nära som jag bara älskar..

Vi får inte glömma att tacka, detta är mitt sätt att skapa för att hjälpa andra.

Mer om "Give B(L)ACK" kommer detta är fortfarande en idé som jag utvecklar och ska skapa ett sk insamlingsstiftelse men dessa råd ska jag försöka ordna med min advokat som säkert kan det bättre än jag.

Är du en designer eller ett företag som kan tänka dig ha en "Give B(L)ACK" del i din kollektion skor, skjortor, blusar eller vad som helst inom mode industrin hör av Er , är vi fler kan vi hjälpa fler! 


Lets Give B(L)ACK 
<3
Tania M