söndag 9 oktober 2011

Håll ögonen öppna, resan har bara börjat..

...Roshana Hoss


Den vackra sångfågel Roshana är en god väninna till min syster Michelle, och i somras när jag var iväg hälsade min syster att vi hade en besök av en stjärna i butiken och hon provade mina One & Only's
Den här One & Only klänningen är redan såld

One & Onlys brudklänning finns just nu hos Atelje MB , Sveriges största Bröllop & Balbutik

Den här One & Only klänningen finns också hos Atelje MB

Jag förstog vad hon menade när jag såg Idol där Roshana kom med dom top 10, men som röstades ut första live sändningen..:-(


Som sagt hon är redan en stjärna och gissa vilket märke som kommer sponsra henne med klänningar för framträdanden och fester...

...One & Only ofcourse för det är just det hon är en äkta One & Only tjej! 

I belive in you and your journey just started darling! 

<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar