tisdag 11 oktober 2011

Some people dream of success...

while others wake up and work hard at it.

En sådan eldsjäl och arbetsam tjej är min lärling Madeleine, som jag lärde känna när hon skulle köpa sin klänning inför sin student bal. Och när hon hörde av sig för en lärlings plats var det självklart för mig, har nog inte träffat en sådan glad, ambitiös tjej med en känsla för detaljer innan. 

Redan andra dagen gjorde hon uppgifter ett steg före mina tankar, när hon gör det lilla "extra" ...åhhh det är så värdefullt för mig. 

Jag är sprallig, jag är en ide spruta, jag pendlar mellan 5 projekt (minst sagt)på samma gång, hon har konsten att fånga mina uppgifter och göra färdigt eller förbereda dem. En helt fantastisk tjej! 

Idag har jag och hon skyltat om i butiken och jag vill säga ett stort Tack för att du finns Madde! Med ett öga för modet, trender färger och stil så har hon redan hjälpt kunder i butiken som ser hennes passion för det vi säljer och levererar.

Så här ser det ut i våra vackra skyltfönster den här veckan..
Vacker brudklänning som endast säljs hos wedding store butikerna finns i stl 34-54 
Priset är 4998kr


MINION brudklänning i matt satin med kristaller som glimmande snöflingor finns i stl 34-54
Priset är 3998kr



Vi har ett stort utbud på smycken fr 149kr

One & Only
 3995kr

One & Only
3995kr

One & Only
3995kr



Hjärtligt välkomna till oss för att hitta din drömklänning!

<3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar