torsdag 6 oktober 2011

The only place where success comes before work

..is in the dictionary.

Jag har jobbat med en speciell kollektion väldigt väldigt väldigt länge, målet var att den skulle bli enkel men ändå med en "touch" av mig..det där lyxiga, kaxiga och kvinliga allt inbakat under elegans av de vackraste materialen.

Varje pärla ska var nogrant placerat för att det ska glimma extra mycket, varje drapering ska vara lagd precis "där" formen ska markeras och md inspiration av Madame de Gres så gjorde jag det, när jag fick mina prover trodde jag inte mina ögon..utan att säga ngt till någon hängde jag upp dom två klänningarna bland dom andra, och dagligen frågade kunder om dem, de var verkligen pricken över i't i en kollektion.
En av de två är denna i färgen Sand med swarovski stenar över bysten.


Den vackra brodyren med blandning vpärlemor, kristaller och silver kulor..

Beatrice heter den här klänningen som är uppsydd i Ivory whisper chiffon.

Pärlemor, kristaller & swarovski med strass markerar de fina draperingarna



Efter ett möte med en av mina kunder som jag har fått i uppdrag att designa klänningar till hans kollektioner så är nu dessa två modell rättigheter redan sålda till ett märke som heter Lace & Pearls, kommer att produceras i 4 olika färger var.

Men två lyckliga tjejer är redan ägare till dessa två klänningar.







1 kommentar:

  1. Älskar numero 1 klänningen !!!!
    Du är otroligt duktig min vän ...
    Ha nu en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera