fredag 22 april 2011

Real girls aren't perfect...

...but the perfect dress is for real.

Hur ofta har jag fått höra, "men jag ska bara använda klänningen en gång.."
En gång, låt då den känslan & minnet av den dagen vara för evigt svarar jag.

En annan klassisk kommentar är "inför den dagen ska jag ha gått ner X antal kilon, och så ska jag sminka mig si och håret så osv osv.."


Många missförstår och blandar ihop två olika känslor, att KLÄ UPP sig är inte synonym med att KLÄ UT sig, trots att du bara ska bära just den här klänningen en enda gång, så ska den framhäva din personlighet , är du kaxig och tuff, ska du ha en klänning som passar den stilen, romantisk & söt ska du välja den stilen, enkel & stram så finns det även där mycket att välja emellan.

Låt mig hjälpa dig hitta din klänning att vara bekväm i , vilket inte heller betyder att den bara ska vara bekväm när du sitter ner i den eller när du går, utan den ska få dig att känna dig bekväm & självsäker för när du väl är självsäker så strålar du, DET är det vackraste som finns..och det har du i dig jag hjälper bara dig att ta fram det, med den rätta klänningen...

På så sätt lär jag känna många kvinnor varje säsong, mitt sinne att läsa människor förstärks och jag blir duktigare på att skapa den rätta kreationen till den perfekta kvinnan för den skapelsen.

Därför är inte one&only en svår kollektion att sälja för att varje enskild klänning är skapad för DEN KVINNAN som jag vet passar i den, och hittills har jag inte fått lagra en enda klänning som vi har sytt upp alla kreationer har blivit sålda och hyllade. Jag får varje vecka ett antal tack mail och kort där kunder förtydligar att jag har hjälpt dom att stråla under just denna enda dag dom bar den klänningen...:-)




2 kommentarer:

  1. Jag vill stråla i en bikiniklänning ... Kanske till Smögen =)? Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är den perfekta klänningen att gå på bryggan i Smögen med , och du har en kroppen att bära upp den som man ska..jag ska ordna en lagom till juli :-)
    Kram hjärtat!

    SvaraRadera