lördag 23 april 2011

Whatever is worth doing at all is worth doing well..

Den 18 Mars efter ett möte hos en kär väninna Katarina Cordeiro som äger Sveriges största butik inom Brud & Fest  (www.ateljemb.se )f ick jag idén att kommersiellt lansera one&only då hon hade stora planer och trodde starkt på konceptet.


Jag & George satte oss på vårt favorit  Cafe i Kristianstad "La finestra Italia "och skulle skapa en profil , jag visste att den skulle heta one&only men hur skulle logan se ut och så kom vi fram till följande;

2010-03-18 


& en månad senare

per 2010-04-18



klänningar & profil levererade till wedding store butikerna här ovan ser ni Katarinas avdelning för one&only

Jag vill TACKA följande personer som har gjort detta möjligt att på en enda månad med all proffesionell hjälp skapa detta:


Wedding Store för att exklusivt i Sveriges ledande butiker sälja dessa klänningar.
Fazli Krasniqi som stylist, hår & make up  har skapat den proffsiga profilen & han drog i alla trådar för att förverkliga min idé och ge mina tankar en bild.
Henrik Bengtsson på Imaginara.se som fotograf fångade rätt "känsla" på ett klick.
Dom vackra modellerna Louise Blom, Mikaela Herrmansson, Emelie Eliasson
Veronica Karlsson på ideprint.se som har jobbat sena kvällar & helger med logga, bilder, foldrar etc
Min mentor Jan Borghardt för allt stöd.. alltid!
Michela Castellari för utformning av text & blogg
Michelle Åbom, George Axelsson för allt stöd  :-)

& tittar upp och tackar min mor René Markarian & den allsmäktige för "the blessing" att få uppleva ännu en dröm besannas...



3 kommentarer:

  1. Tack själv för att du finns i mitt liv ...
    Din bild är beviset på att vad vi önskar oss kan inträffa...
    Jag visualiserar nu på en drink i Götet imorgon kväll ... och ser denna bild bli sann =)

    SvaraRadera
  2. Man är väl lagom trött det ska stå 2011-03-18 & 2011-04-18 :-)

    SvaraRadera