tisdag 26 april 2011

Trinny & Sussanah stylar om Sverige

All reklam är bra reklam har jag fått lära mig av min mentor Jan Borghardt på Eton Shirts därför valde jag att även ta med detta då min väninna Tovan Thåst kontaktade mig på facebook & skrev "Men hallo! Dina klänningar visas just nu i tv4+ och du säger inget! ♥ ♥ ♥" 



Jag fick ju se över vad det handlade om, och då var det så att "Trinny & Sussanah " stylist duon hade varit och filmat i Borås





Så Ni som såg de vackra klänningarna i bakgrunden & har legat sömnlösa och undrat var Ni skulle hitta klänningarna :-) så kommer lite info här 

Klänningen är en one&only från Brides and Beauties International


Tyvärr är just den i gammal rosa redan såld :-( 


Men mycket fint är på vägunder maj månad inför vårens & sommarens fester.

Önskar Er alla en underbar dag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar