tisdag 26 april 2011

When love and skill go together, expect a masterpiece...

När jag gav min vän Fazli Krasniqi fria händer att ta hand om fotograferingen av one & only förväntade jag mig ett bra resultat, men fick ett mästerverk!! 
besök www.fazli.se för att blädra i  hans portfolio


Han skötte alla kontakter , planering , modeller , smink , hår och styling..& i sammarbete med Henrik Bengtsson från www.imaginara.se  åkte vi ut och fotograferade , extremt effektivt & professionellt  "klick klick" titta dit och titta hit på två timmar hade vi alla bilder färdiga. 


Satt en morgon och pratade med Fazli då han hyrs in av stora märken för att utbilda frisörer, så noterade en frisör att "Time is money" & påpekade att man skulle jobba fortare och att man ej kunde ta sig tid med att vara sååå noga med tekninken som fazli lärde ut inom frisör yrket, så svarade Fazli klockrent
 "QUALITY and not QUANTITY is money "

Så med het pasion för sitt yrke så är jag glad att vägen mot stjärnorna redan är bestämd för
 Fazli Krasniqi..

( här bakom kulisserna på one&only's shoot )

1 kommentar:

  1. Underbart inlägg vännen =) och visst är han duktig !!!

    SvaraRadera