måndag 13 juni 2011

Gratitude is the fairest blossom..

..which springs from the soul.

Går ej att beskriva känslan jag får när en kund mailar mig bilder & ett litet "Tack!" och det gör hela min dag helt underbar av lycka, det är jag som vill säga "Tack så mycket för att jag fick  fick vara en del av Eran stora dag.."

<3


Sandra Herrmansson
"Tack så jättemycket för all hjälp med klänningen!
Den klänningen fick mig att känna mig så vacker och jag är riktigt glad att jag fann den hos er!
Skickar lite bilder på mig och min partner i klänningen, åter igen STORT TACK!

MVH sandra Hermansson "


Sara Lengqvist

"Hej Tania!
Tänkte att du skulle få lite bilder av mig:)
Jag är verkligen supernöjd med klänningen, du har gjort ett jättebra jobb!:)
 
Kram Sara:)"


Emma Svensson

"Denna klänningen köpte jag hos er. 
Ville visa resultatet, och säga att jag var väldigt nöjd över den !!
 Tack så mycket :) // Emma Svensson Jönköping"








<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar