torsdag 9 juni 2011

If you name it I can see it..

För många många år sedan läste jag en intervju som en reporter gjorde med en då väldigt känd foto modell,
Reportern ställde frågan; "är du helt nöjd med ditt utseende? "
Modellen svarade; "självklart inte, jag stör mig på vissa delar av min kropp". 
Reportern blev nyfiken och frågade; "vilka?!"
Hon svarade; "om jag skulle nämna dem skulle du se dom också.."

Vi har alla "komplex" för någon del av kroppen som vi vill "dölja" men om vi istället för att nämna det & dölja det så kan man lura ögat lite och fokusera på en del som man själv älskar och är stolt över.

Beyonce Knowles & Jennifer Lopez har kurvor som dom gärna framhäver..för att dölja att de har en liten byst. Hur uringad en klänning än är, vad ser man? Jo deras kurviga höfter & bakdel..














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar