onsdag 15 juni 2011

The most beautiful view,

is the one i share with you!

När en kund kommer in & ska t ex på bröllop så hittar hon en klänning "ohh vilken dröm klänning! Men den kan jag inte ha för då blir jag för fin!" 
Först hundra gångerna jag hörde det, tappade jag hakan!

Hur kan man bli för fin?! 


Låt mig upplysa Er alla om en sak,
Är Ni bjudna på bröllop är då för att Ni betyder NÅGOT för brudparet.
Ni klär upp Er för att representera Er & Hedra brudparet.
Nära släkt, vänner eller en gammal klass kamrat, Ni är bjudna för att brudparet vill ha med Er där!

Och när om inte på en fin fest som att hedra och upphöja kärlek mellan tv mänisskor ska man då vara sitt finaste jag?

Sluta drömma om när ska "lilla jag" bli så fin, ohhh jag blir för fin etc..du kan aldrig bli för fin! Men du kan bli för ful! 

Ursäkta mitt sätt att vara spikrak idag, men detta måste sägas.

Det finns klädkoder..och då ska man följa dem men bara för att det är ett sk Kavaj bröllop betyder inte att man ej ska anstränga sig och vara fin i en enklare klänning?


Jag älskar att ta hand om mig och äran man får till bröllop och planerar noga vilken smink, hår & klänning jag ska ha..för om inte till ett sådant tillfälle så när?

Bröllop blir man utvald till & det ska man gå på & stötta dom lyckliga som firar sin kärlek,
Begravning ska man bjuda sig själv till och Hedra den som gått bort och stötta dom som sörjer.

Enkelt att komma ihåg..ha en bra dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar