söndag 19 juni 2011

When two become one..

Det här bröllopet var magiskt, det man kände var riktig kärlek som var närvarande. Det var som i en saga..helt förtrollande.

Har fortfarande inte fått bilderna från fotografen men här är "behind the wedding" bilder så länge..från min synvinkel;-)

Vasse & Berin


Jag & Berin

Nygifta paret gör sig iordning för släktfoton etc

Jag tittar på och njuter..<3

Familj & syskon

Jag & Berin fick träffas en halv timma innan bröllopet då vi hade ett fullspäckat schema,
 jag fick mitt hår i ordning gjort av
Therese Johansson min frisör på Barbershop www.bb2.nu 

& sminket av Foroogh Joobin på Mist där jag även fick hjälp att få på mig klänningen.


Berin förklarar detaljer inför kvällen..


Ombytt & klar inför festen på Grekiska Tavernan i Borås, hon gifter sig ändå med en grek & nu var det en riktig grekisk fest som väntade.

Jag & söta Nicole, Berins lilla dotter som var blomster fliclka.

George min kavaljer är också liksom jag & Berin förtjust i Champange

Peter min vän & en riktigt bra bild på min klänning..;-)

Jag fick gå hem barfota, för att kyla av fötterna efter en härlig dag & mycket dans ;-)

(tur att man bor en stenkast från Grekiska Tavernan)

Lycklig att jag fick uppleva en fantastisk dag full av amore...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar