fredag 17 juni 2011

Its all about the small details..

Imorgon närmar sig och som tärna så har jag fullt upp att se till att min älskade Berin's klänning är färdig, pressad och alla små detaljer är färdiga.

Inte bara hennes men 6 andra bröllop vars gäster , nära & kära har köpt klänningar hos oss så det finns alltid små justeringar att fixa till i sista minuten.

Sådana dagar ger mig känslan att jag jobbar och skapar & kunder är nöjda, då är jag nöjd.

Här är lite detaljer som kommer göra morgondagen helt fantastiskt vacker..

Små utvalda pärlor, en enkel & stilfull detalj.

Handbroderade pärlor på den vackra skira slöjan

Mer rosor i vackraste materialet, chiffon.

Så önks mig lycka till att jag ej snubblar & rullar fram för detta är skorna jag ska ha till mina outfits, yes i plural då jag ej kunde bestämma mig och bruden älskar båda klänningarna.


Her wish is my command, tomorrow she is my boss!


<3



1 kommentar: