lördag 31 december 2011

Champagne and more champagne...

and a little more champagne.. thats new years eve.




iklädd den här klänningen  , min lilla svarta, utvald mellan många som hänger i min garderob ska jag fira det nya året. 


Enda smycket kommer vara champagnen i handen :-) och enda önskan kommer vara att jag är otroligt tacksam för allt som har hänt 2011 och att jag med en positiv inställning till 2012 välkomnar allt det nya. 

Allt jag har lärt mig i år har gjort mig starkare, allt som har sårat mig har gjort mig mer härdad, alla underbara människor jag har träffat har lämnat spår som gjort mig visare, alla nya vänner och all kärlek jag har fått. Tack!

Är även tacksam för att ALLA min nära & kära är friska och har kvar den goda hälsan & att min mammas närvaro idag är på jorden då min yngsta syster går igenom sin förlossning och snart blir vår lilla familj berikad med ännu en liten ängel..

Så jag har mycket att skåla för idag och framför allt KÄRLEKEN...
Önskar er alla ett gott slut & ett ännu bättre nytt år! 


Kramar

Tania <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar