söndag 25 december 2011

"I love you. I’m giving up my life to be with you, aren’t I?”


citatet kommer från Mad Men serien.





MAD MEN vilken genomslagskraft den serien har haft senaste året, och för mig som sitter med att följa trende och skapa trender ( inom min branch) så måste jag hålla mig uppdaterad.

Så nu sitter jag här juldags morgon kl 6 på morgonen och ha precis godkänt dom sista klänningarna som ska börjas produceras nästa vecka med temat Mad Men.

Så citatet ovan "I love you.. I'm giving up my life to be with you, aren't I ?!" är faktiskt exakt så jag känner för min passion - mitt jobb!

 För annars hade jag väl legat kvar i den sköna varma sängen och tittat in mot julgransbelysningen & somnat om? 

No no no no no, not me! :-)..

..så här är lite provbilder på hur delar av den kollektionen blev.



































Passar även på att önska Er alla en riktigt trevlig julhelg..

En av mina systrar, jag och mina kära barn


Remember its not whats under the christmas three that counts, its the people around it..

<3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar