fredag 9 december 2011

When love is not a madness, it is not love.


En One & Only kreation är ett konstverk, när jag igår var på min väninna Hanelle Määttäs Vernissage på Soho, så förundrades jag över hur hon kunde slita sig ifrån sina tavlor när dom väl var sålda? Ja den känslan fick jag känna på idag..min absoluta favoriserade kreation blev såld, eller rättare sagt jag lät någon köpa den :-) 



men när gentlemannen beskrev att han ville köpa den vackraste klänningen i butiken till sin blivande fästmö, kunde jag inget annat än släppa den.
 För kärleken han hade i sin blick fick mig att smälta, han sa att den klänningen var gjord för henne...han ska fria till henne när hon bar den.

Ahhh Amore...

"When love is not a madness,it is not love" 
/Pedro Calderon De La Barca

<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar