torsdag 29 december 2011

One can be cool

but awesome takes pactise.

Jag ha så roligt på mitt jobb, jag behöver klona mig själv för mina kunder vill ha "hjälp" av mig, och "mig" tycke det är roligt att hjälpa dom hitta sin drömklänning .

Den här veckan som normalt är väldigt lugn ha jag sett till att mina kolegor är lediga och vilar ut inför rushen som börja efter den 8 januari... ja men eller hur! 
Då står jag där med alla provrum fulla med tjejer som vill hitta och (hittar) sina drömklänningar..

Ja inget år är det andra likt :-) det kunde ha varit värre.. :-) har jag nämnt att jag är en obotlig optimist? 

Men en tjej som stack ut lite mer än dom vanliga kom från Falköping, som en virvelvind av karaktär och med en utstrålning som få har, uttryckte ( notera uttryckte och inte frågade..) jag vill ha en DRAMATISK klänning, den ska vara den vackraste på balen. 

Ja då pekade jag på "min" one & Only klänning som jag hade hängt undan för att bära på en Valentin Bal i Kristianstad den 11 februari..




Hon provade den...såld! 

Så den klänningen var som gjord för den unga fröken, för sanna mina ord..hon bar upp den klänningen bortom helt fantastiskt...hon var  -Awesome! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar