onsdag 7 december 2011

Nobody told me its going to be easy..

but they said it's going to be worth it.

Karriär...gick jag in i väggen ? Nej jag har bara haft så mycket att stå i , organisera om allt och uppgraderat mitt sätt att jobba. Kompletterat min arbetsstyrka med nya härliga tjejer.

 Jag var tvungen för att få mitt liv att passa"in" i den nya formen det har utvecklats till. Allt från design, tillverkning och leveranser. Möten, besök hos kunder, möten med nya härliga samarbets partners, nya möjligheter, drömmar som uppfylls och att aldrig tappa fokus. Speciellt nu när mitt liv snurrar snabbare än någonsin..

Men nu är jag tillbaka  med bloggandet och tro mig jag kommer underhålla Er med mycket inför vårens alla fester, baler & bröllop. 
Allt beskrivet från mitt synvinkel & tro mig mina ögon får uppleva mycket.


...so Im back! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar