tisdag 13 december 2011

Nothing great was never achieved

..without enthusiasm.

Jag blir lika smickrad varje gång en reporter hör av sig och vill höra min "story" bakom en kollektion. Den här gången var det One & Only, vi har under större delen av dagen pratat och jag har berättat & berättat.

Frågan som jag alltid får är , hur hinner du med allt? 

Det gör jag inte, svarade jag, men jag får ihop det viktigaste...



Dom ville ha lite bilder för att sätta känslan på reportaget och vi valde min nya favorit av de nyinkomna One & Only klänningarna som vi har fått in. 




Den klänning behåller jag nog till en Valentin bal jag ska på i februari :-) om ingen ger mig ett erbjudande jag inte kan säga nej till, då jag trots all passion för yrket jag har  i grund och botten är en business woman..;-)

<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar