tisdag 27 september 2011

BOY: There´s just one thing i want to change about you. GIRL: Huh? Whats that?

BOY: Your last name...

Love <3

Efternamn, det är något jag alltid frågar efter när ett par ska gifta sig, vilket efternamn ska Ni ta?

Det är ju inte självklart längre att kvinnan tar mannens , utan man kan ju också välja ett nytt, ihop.
Jag tycker att ett efternamn säger så mycket om en..det är liksom en tråd som man har tillbaka till ens förfäder, jag heter Markarian och det är ett Armeniskt efternamn, jag gillar lite annorlunda efternamn...när jag var liten ville jag heta "Cartier" i efternamn ha ha ha :-) tokiga lilla jag.

Mer om efternamn och hur man byter eller vill ha ett nytt  (om någon nu vill göra det :-) ) så besök länken nedan

:-) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar