fredag 16 september 2011

A heart that hurts,

is a heart that works.



Barn, ligger mig varmt om hjärtat.
Har man egna barn så vet man att de är så ömtåliga, sköra och lättsårade.

Barn är så änglar som trippar runt på våran jord, oskuldsfulla och tror gott om världen, när en av mina bästa väninnor kom in till mig i förra veckan och berättade att hon blev tillfrågad att bli generalsekreterare för "barnbandet" så sa jag att jag ställer upp och backar ett sådant projekt.


Gör det Ni med!
 Köp Barnbandet och stöd hjälpen där barn som inte kan hävda sig får den proffesionella hjälpen den här barnrättsbyrån erbjuder.

Maila: info@barnbandet.com om Ni vill sälja det här bandet på ert jobb, butik, kontor eller bara köpa ett band . Jag kommer snart ha dom i butiken för jag vill visa mitt stöd.

Jag är en mycket stolt väninna till dig, Tovan Thåst. 

Du är en sann ängel...

stöd detta du med och besök www.barnbandet.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar