fredag 9 september 2011

Grooms and Gentlemen

There is something about the outside of a dressed man that is good for the inside of a man.

Grooms and Gentlemen


i 13 år har jag bara levererat kläder åt kvinnor gjort er så otroligt vackra som jag erkänner och klappar mig på axeln för jag kan vara blygsam i mycket ( kommer inte på något på rak arm just nu..;-) ) men att jag kan få varenda kvinna att känna sig som en gudinna i rätt klänning det sticker jag inte under stolen med. 

Att jag inte har tagit mig an männen har varit en evig gåta  :-) men det har varit för att jag har känt att vi inte har haft tiden att fokusera på det, men sen Brides and Beauties gick med i wedding store kedjan så har kravet varit att vi måste även erbjuda männen hjälpen och tjänsten att bli uppklädda upp till tänderna.

Under sommaren har jag läst, tittat, granskat, klätt upp och klätt av män ( skojar bara) *skrattar* jag vill ju som alltid vara ett proffs på det jag ger mig in på, men detta kommer ta tid och mycket övning.

Vi erbjuder uthyrning av Frack, Smoking, Jaquette & Frockcoat och även försäljning av allt om man vill köpa det.


Av expert hjälp har jag blivit ordentligt upplärd av Agne Norin från Mister G.


jag återkommer med ett blogg inlägg där jag visar mina färdigheter i vad som är vad...:-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar