onsdag 7 september 2011

When you leave here, don't forget why you came.

..to find the once of a lifetime experiece.

Bal säsongen har börjat, otroligt tidigt för det är ändå 8 månader kvar till studenten 2012.
MEN efterfrågan efter dom unika One&Only klänningarna är enorm så att de medvetna och bestämda kunderna har redan börjat välja sina klänningar.

De kommer i par eller fler , är nyfikna och vill prova, eftersom det oftast är första gången dom ska prova en sån fin klänning är vi inte för mycket "på" de får gå runt titta, prova, känna efter och hitta sin klänning. 

Vi finns där för att hjälpa dem hitta den! Och vilket vi gör..

Två härliga flickor som var inne idag var Mejra & Soma, som hittade sina drömklänningar.


Ett sånt härligt & lyckligt leende dom hade när det klickade med rätt klänning så jag var tvungen att fota dom.


Den här perioden har börjat 3 månader för tidigt men vi står redo och väl förberedda med många olika modeller, färger & stilar.

Kom in och hitta DIN klänning eller om du har en dotter som vill hitta den , vi hjälper henne lägger undan den så du kommer med och godkänner.

Med 13 år i den här tuffa branchen hade jag inte varit kvar om jag inte var bland dom bästa :-) jag ÄLSKAR mitt yrke!

Hjärtligt välkomna <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar