söndag 25 september 2011

Every woman deserves a man..

that can make her heart forget it was ever broken...


Kärlek, hur jag än försöker slingra mig runt just det ämnet i mitt vardagliga liv så blir jag ständigt påmind när ett nykärt par kommer in till mig och vill ha min hjälp att bli uppklädda till sitt vackraste inför den stora cermonin då de vill förklara för HELA världen även den Allsmäktige att de älskar varandra & det för evigt!


För evigt...kanske inte blir så länge i  mitt fall för evigt varade i 191 dagar :-) 
Alla separationer är besvärliga men man måste hitta tillbaka till sig själv..det positiva med separationer är att man har chansen att uppleva den härliga känslan en eller flera gånger till ..( har jag sagt att jag är en obotlig optimist?! ) 

Sen kan jag dagligen bli kär i kärleken, den där härliga pirriga känslan som gör så att endorfinerna sprutar i kroppen..tills de når spärren man har "programerat in" som säger ..

" Yes I love the feeling falling in love with you & I do love you , but I love myself more..."
(Tack Samantha i SATC)

Så synd att man har blivit bränd man vågar inte satsa All -in igen & gudarna ska veta att jag har försökt men den där spärren vet jag inte hur man får bort, tror säkert att rätt person har den koden och frågan är OM jag VILL att den ska "knäckas"?! ;-) 

<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar