tisdag 6 september 2011

If you want to make your dreams come true,

the first thing you have to do is to wake up.

Det har inte undgått någon att jag älskar mitt jobb, som tar mycket av min tid & sjuttioelva projekten jag ständigt har på gång, sen har jag två små barn på 2 & 3 år som man också måste ge all den tid man har , förutom det är jag en livsnjutare älskar att resa bort på weekend resor med nära & kära.

Något jag upptäckt är att man inte behöver så mycket sömn, jag sover max 5h per dygn, jag förlänger dagen med att vakna kl 05.00 det har jag gjort senaste åren.

Hur orkar jag trixet är , fokus, rätt kost & träning.

Jag har senaste 5 veckorna träffat en Personlig tränare som heter Anneth Lindström, hon är STEN hård, får mig att träna 6 ggr i veckan, äta strikt under olika kurer för att först detoxa och sen forma om kroppen.

Jag har ALDRIG tidigare mått bättre psykiskt & fysikt. Nu har hon i samarbete med dom bästa PT'n startat ett nytt gym vet inte om jag kan kalla det gym för det är långt ifrån ett klassiskt gym, det är ett paradis för oss som är måna om vår kropp & själ. Det är som att komma till en oas, där allt är rätt för just ändamålet att må bra.

Är du som mig som vet att du bara har ETT liv, vårda din kropp inifrån & ut, för vi lever bara en gång..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar