måndag 8 augusti 2011

Always remember that,


..You are BRAVER than you believe,
STRONGER than you seem,
SMARTER than you think, 
and TWICE as BEAUTIFUL as you´d ever IMAGINED..so smile!


Start your day with a smile a smile is the most beautiful thing a woman (a person) can wear.

You cant think "bad" & unhappy thoughts if you just smile...


Varför jag tar upp detta är för att jag ALLTID får kommentarer om att jag alltid är glad, jag svarar för att jag har många fler anledningar att vara glad än ledsen, samt att ett leende klär mig ;-) .

Du har ett bra liv Tania, men jag har inte ett bättre liv än någon annan, jag vet bara exakt vad jag vill ha för ett liv & det är det jag har skapat, det är mitt mål.

Man lever en gång, varför inte göra det absolut bästa av det? 

Så ta en stund , tänk ut vad du vill, skriv ner det, fokusera och kuta så fort du kan mot just det målet i tankarna, en vacker dag upptäcker du att du är just där..




Lite tips från en glad tjej!
<3


1 kommentar: