onsdag 3 augusti 2011

It's all right letting yourself go,

as long you can get yourself back.

Snart har det gått 5 år, då jag fick chocken av min mors hastiga bortgång, vilket ordagrant vände mitt liv upp & ner.


I går var den dagen jag fick tillbaka balansen och placerade det som skulle vara uppe där ( visualisera hur jag pekar upp..)  och det som skall vara nere ( där nere..) ;-)

Sååååååååååååååååååå skönt!! 

Nu har jag kontrollen i mina händer igen...inte så konstigt att jag inte kan sluta le ;-)

Samtidigt håller jag på med prover på några brudklänningar som ska till en grossist, som i sin tur säljer vidare dem under sitt varumärke och så var det så att all tyll var  för långt..så ca 5 lager tyll skulle mätas & klippas noga och vem hade tålamodet att göra det i värmen? Me..


Så kan det se ut bakom kulisserna på Brides and Beauties International 

:-)
Önskar er alla en underbar dag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar