torsdag 25 augusti 2011

I know I know. I'm fucking faboulous...

den känslan ska man få i en klänning special designad av mig.


Fick för ett tag sen en uppgift att "om jag har tid" skissa fram scenkläder åt en artist som kommer hålla en julkoncert nu i december.

"Om jag har tid"? Jag skapar tiden :) älskar utmaningar..

Behövde en klänning som säger just
"I know I know I'.m fucking fabulous! "

Jag frågade vad hon som ska ha klänningen ska ha för skor på sig, det tyckte dom var en udda fråga men när jag fick reda på att det är Christian Louboutin, så visste jag exakt vilka klänningar jag skulle ta fram.





Detta är fortfarande bara grunden på klänningarna, efersom de är scenkläder ska de "blingas" till liiite till....

Jag fick visa dem på bloggen då vi fortfarande inte är helt färdiga men jag blev så nöjd och vi dela med mig av lite "jul känsla" 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar