tisdag 2 augusti 2011

The worth of a book is to be measured

by what you can carry away from it.

Im back! 


Under semestern har jag njutit av att bara vara mamma, ta hand om mina små barn och mig själv.
Dom som känner mig vet att jag samtidigt klättrade på väggarna pga alla projekt jag satte igång under min ledighet, min hjärna vilar aldrig. Det är väl så när man är kreativ & då ska man vara tacksam för att det flödar med idéer och jag ska var extra tacksam för att jag kan förverkliga de flesta. 

Men under tiden, under en flygning från London, började jag läsa en bok den boken gav mig dom idéer jag nu satt i produktion :) bara av en ren tillfällighet har jag SETT  mina möjligheter.


För som jag lärt mig; möjligheterna skapas av dig eller andra, man måste bara vara FOKUSERAD för att se dom & fånga dem.

Och OM jag är fokuserad nu!

Så med detta vill jag återuppta mitt bloggande efter sommar ledigheten och bjuda med Er i mina äventyr av möjligheter...

..håll i Er nu kör vi Tania style!!! 


<3







1 kommentar: