onsdag 17 augusti 2011

It's so hard when I have to...

and so easy when I want to.

Inspiration, det kommer inte alltid ibland har man flyt & det har jag nu. 

Det tar ca 6 månader från tanke till färdig produkt. Sen ska det säljas in till en av mina egna kollektioner eller till andra grossister, sen beställas, marknadsföras, levereras och sen när klänningen är ute i butik är mission accomplished, för min del.


Så frågar alla som jag träffar och jag har på mig ngt "Åhh är det något du har designat?" 
Sällan bär jag ngt jag har designat för tills en produkt är färdig och i min hand har jag på något eller annat sätt tittat på den varje dag i ett år..då har jag hunnit tröttna. ;-)

Men finns ingen bättre känsla än att se min produkt på en kund, modell, annons, mingel bild eller reportage..

Här är en klänning som är lite annorlunda men så populär..roligt!




Märks det att smaragd grönt är min favorit färg? :-)


Kram <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar