söndag 14 augusti 2011

No object is mysterious.

The mystery is in your eyes.



Söndagar är rena inspirations dagar, köper nya modemagasin, går upp tidigt sitter med kaffet i morgonluften på min balkong och inspireras och som idag berömmer Lars Wallin och börjar läsa lätt om hans fest 20 år som designer..

insatt och scannar igenom varje bild och (nästan) varje söm i klänningarna på reportaget , vänder sidan och tittar och läser vidare när min blick faller på annonsen brevid på samma uppslag och ser att det är MIN klänning!!!! 
One&Only i HANDs reklam kampanj, kataloger osv..
...jag log för mig själv lade ifrån mig tidningen och njöt av känslan att någon har betalat mig för att få ha med min klänning "one&only" i sin mycket påkostade annonskampanj.

Det är ett kvitto i handen..mest är jag nöjd med att placeringen var brevid en Haute Couture Designer jag verkligen berömmer ;) och hur det var ett tecken att "Hallå vakna du är också bra på det du gör!"


..och så undrar vissa varför jag oftast ler?  <3

;-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar