torsdag 4 augusti 2011

We should all be concerned about the future,

because we will have to spend the rest of our lives there.

Vi inom den kreativa branshen som skapar idag vad du kommer upptäcka att du tycker om i framtiden, måste leva i framtiden nu.




Ibland tycker man att man gör fel men det visar sig att det är helrätt & ibland tvärtom.

Är det också stora summor pengar, kapital som är investerade känns det lite som "risky business"
MEN inte om du älskar det du gör och gör det med passion...passionen som säger att det här är rätt, känner du att det är rätt, ser alla andra också det som det & så skapas en trend inom modet när man går in i sig själv känner av dom bästa och renaste känslorna och skapar..

Att jag just nu är inne i en period av mycket träning, koncentration och glädje är just därför, jag måste vara fokuserad! 



Att designa en klänning till en kunds viktigaste dag är inte en enkel match mellan papper & en penna i min hand. Grunden skapas i mina tankar, jag vet vad du ska ha på dig, jag måste bara synka det med dig så du förstår det. Du har dina önskemål , då designar inte jag jag bara förverkligar dina tankar till en klänning, det tycker jag också om att göra för då är min hjärna på vila..det behöver den också vara..tro mig. ;-)




Varför jag skriver detta långa inlägg är för nu börjar den stora rushen inför alla baler & bröllop igen och Ni som vill ha min hjälp, jag tar mig tid för alla men snälla snälla snälla ;-) ring och boka en tid, jag kommer avsätta den tid vi behöver ihop och jag kommer göra dig såååå vacker..

Ring oss på 033-103921 har jag inte klänningen i mitt sortiment så syr vi upp den åt dig, stressa eller oroa dig inte..låt mig ta hand om skapandet du ska bara önska...


<3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar